• 8.985.200 stemmen

Wish Me Luck - Seizoen 2 (1989)

- Nog geen stemmen

Show titel: Wish Me Luck

Ontwikkeld door: Lavinia Warner en Jill Hyem

Met: Kate Buffery, Lynn Farleigh en Jane Snowden

Datum van release: zondag 8 januari 1989

Eerst uitgezonden op: ITV (Verenigd Koninkrijk)

Plot Wish Me Luck

Wish Me Luck draait om de levens van een aantal burgervrouwen tijdens de Tweede Wereldoorlog die plots betrokken raken bij de oorlog nadat ze worden ingezet als geheim agent. De vrouwen komen in extreme situaties terecht en moeten zien om te gaan met de gruwelen van de oorlog. Daarnaast staan maatschappelijke kwesties en de sociale context van de oorlog centraal.

Afleveringen Seizoen 2 (1989)

8 januari 1989 (52 minuten)

1943, Liz werkt nu samen met Cad en Faith in Londen. Drie Britse geheim agenten staan op het punt geëxecuteerd te worden door de Duitsers. Er moet een lastige keuze gemaakt worden en drie anderen zullen gekozen moeten worden om hun plaatsen in te nemen.

15 januari 1989 (52 minuten)

Twee nieuwe geheim agenten, Emily en Vivien, worden naar Frankrijk gevlogen maar worden op een nogal ruwe manier geïntroduceerd in hun nieuwe werkveld. Gevaar ligt op de loer in vorm van een aantrekkelijke jonge vrouw.

22 januari 1989 (51 minuten)

De agenten van de Britse geheime dienst de Outfit krijgen te maken met meerdere crisissen tegelijk; zowel in Engeland als in Frankrijk. Colin staat op het punt van breken, Vivian duikt haar verleden in en Liz heeft geen privéleven meer over. Emily moet een persoonlijk drama zien op te lossen.

29 januari 1989 (46 minuten)

De spanningen lopen hoog op wanneer Liz haar nieuwe baas tegengas geeft. Gordon verafschuwt commentaar van vrouwen. Het vreemde gedrag van Vivien zorgt voor vragen en het team vraagt zich af of er een verrader rondloopt.

5 februari 1989 (50 minuten)

Na een vreselijke inval van een radiostation, zijn de agenten van Area 7 in gevaar op ieder gebied. Gordon is zwaargewond, maar het team weet niet hoe ze hem moeten behandelen. Emily volgt voor het eerst haar bevelen niet op en het team vreest nog steeds voor een verrader.

12 februari 1989 (50 minuten)

Liz heeft er grote moeite mee om het team bij elkaar te houden. Emily is op de vlucht, Gordon is zwaargewond en Vivien is alleen nog maar bezig met haar geheim. Liz krijgt hulp uit onverwachte hoek maar kan de Duitsers niet tegenhouden wanneer deze steeds dichterbij lijken te komen.

19 februari 1989 (50 minuten)

Vivien en haar dochter zijn door de Duitsers gevangen genomen. Liz en de andere agenten van Area 7 bevinden zich in groot gevaar en zullen voor een vreselijk dilemma komen te staan. Ze moeten de keuze maken tussen hun vrijheid en het leven van Vivien.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.