Mijn Series +

Freakish - Seizoen 1 (2016)

Horror

ontwikkeld door Beth Szymkowski
met Liza Koshy, Meghan Rienks en Melvin Gregg

Een groep studenten verzamelt zich op een zaterdag op school om na te blijven. Wanneer een nabijgelegen chemische fabriek plotseling explodeert, moeten de studenten een manier vinden om in leven te blijven. De lokale bevolking is door de chemische ontploffing namelijk veranderd in zombies.

1. Detention
  10. Prey
avatar van 606
cool

avatar van Robbie.T.
Oersaaie tienerserie zonder een greintje spanning. De personages zijn vlak, er vinden geen memorabele momenten plaats en we hebben te maken met het zoveelste zombievehikel dat niets toevoegt aan het genre. Acteerwerk is redelijk, maar het is geheel is zó saai dat de afleveringen, die maar 21 minuten duren, aanvoelen alsof je anderhalf uur per episode kwijt bent. Het verhaal is helaas niet anders dan wat er hierboven in het serieplot genoemd wordt: wat scholieren zitten in een kelder en... sja.. en dan?... wat gepraat, nog meer gepraat, wat zombiegeluiden, en nog wat meer gepraat. Gaap. Lekker wat anders gaan kijken zou ik zeggen.

jakkepoes
Bedankt voor de tip. Sla ik deze over.

avatar van renzoroy
Ah joh, leuk voor tussendoor. Ik heb beide seizoenen gezien. Het is ook 1 van de eerdere Hulu producties, dus het budget en mijn verwachtingen waren toen al niet groot

avatar van Robbie.T.
Ook als tussendoortje is dit niet leuk genoeg, met al het aanbod dat er tegenwoordig is zijn er zat goede series om als tussendoortje te kijken .

Mocht iemand echter een serie zoeken die net één trede boven 'verf zien drogen' zit, dan zou ik zeggen: ga je gang met Freakish...