Mijn Series +

Chip 'n Dale Rescue Rangers - Seizoen 3 (1990)

Alternatieve titel: Knabbel en Babbel Rescue Rangers

Animatie / Avontuur

ontwikkeld door Tad Stones en Alan Zaslove
met de stemmen van Corey Burton, Tress MacNeille en Jim Cummings

De serie draait om de bekende grondeekhoorns Knabbel en Babbel die een detectivebedrijfje oprichten. De groep behandelt vooral misdaden die “te klein” zijn voor de menselijke politie om op te lossen. Al snel krijgen ze hulp van een paar nieuwe vrienden: Gadget, Monterey Jack, en Zipper. Maffia-kat Fat Cat en de gestoorde professor Norton Nimnul zijn de vijanden van de Rescue Rangers.

1. Zipper Come Home
  2. Puffed Rangers
  3. A Fly in the Ointment
  4. A Chorus Crime
  5. They Shoot Dogs, Don't They?
avatar van The Oceanic Six
En het slotseizoen, vreemd genoeg zeer kort nadat seizoen 2 extreem lang was. Daar zit best een achtergrondverhaal achter vermoed ik, maar het interesseert me niet echt. Meer van hetzelfde, dat krijg je na ruim 60 afleveringen, maar dat is op zich niet erg. Was er toen ik dit vorig jaar opnieuw keek toch vrij snel doorheen omdat het gewoon amusant is.