• 8.985.754 stemmen

Queen of the South - Seizoen 1 (2016)

Show titel: Queen of the South

Ontwikkeld door: M.A. Fortin en Joshua John Miller

Met: Alice Braga, Justina Machado en Veronica Falcón

Datum van release: dinsdag 21 juni 2016

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot Queen of the South

Teresa vlucht uit Mexico nadat haar vriend, een drug-runner, wordt vermoord door een drugskartel. Ze gaat wonen in Spanje, daar wil ze de grootste drugsmokkelaar worden en zo de moord op haar geliefde wreken. Met haar levenservaring, een vriend en een mysterieus notitieblok moet ze zien te overleven.

Afleveringen Seizoen 1 (2016)

1. 1. Pilto

21 juni 2016 (42 minuten)

Teresa vlucht uit Mexico als haar vriend, een drug-runner, wordt vermoord. Ze strijkt neer in Spanje, daar wil ze de grootste drugsmokkelaar worden en zo de moord op haar geliefde wreken.

2. 2. Cuarenta Minutos

30 juni 2016 (42 minuten)

Teresa rouwt nog steeds om de dood van Guero. Om te vermijden dat ze in de prostitutie beland moet Teresa zich bewijzen tegen over Camila dat zij de moeite waard is. Epifanio's jacht op Teresa leidt hem naar Camila. Mexico, terwijl Epifanio's huurmoordenaars hen op de hielen zit, proberen Brenda en Tony wanhopig in contact te komen met Teresa.

3. 3. Estrategia de Entrada

7 juli 2016 (42 minuten)

Om haar loyaliteit te testen, stuurt Camila Teresa met een grote drugsoperatie mee. Brenda, nog steeds op de vlucht, maakt uiteindelijk contact met Teresa.

4. 4. Lirio de los Valles

14 juli 2016 (42 minuten)

Teresa's eerste solo ontmoeting om drugs af te leveren loopt in het honderd, James en Camilla mogen de rotzooi opruimen. Brenda en Tony komen aan in Dallas.

5. 5. Un Alma. Un Mapa. A Futuro

21 juli 2016 (42 minuten)

Nadat ze getuige is geweest van een gruwelijk incident; duwt Teresa haar gemaakte plannen vooruit. Brenda stelt een team samen die haar kan helpen met drugs verkopen.

6. 6. El Engano Como la Regla

28 juli 2016 (42 minuten)

Door diepe schulden en weinig aanbod, overweegt Camila Teresa op te geven. Brenda's drugs-onderneming veroorzaakt problemen tussen haar en Tony.

7. 7. El Hombre Pajaro

4 augustus 2016 (42 minuten)

Camila stuurt Teresa op een gevaarlijke missie; Brenda, die een tekort aan voorraad heeft, stuurt haar crew naar de vuurlinie.

8. 8. Billete de Magia

11 augustus 2016 (42 minuten)

Camila bereid een riskante overval voor. Teresa wordt, terwijl ze undercover is, gedwongen om een levensveranderende beslissing te maken.

9. 9. Coge Todo Lo Que Puede Llevar

18 augustus 2016 (42 minuten)

Teresa probeert een getuige van de overval te redden. De zelfverzekerde Camila is terug van weggeweest, en is klaar om weer zaken te doen.

10. 10. Esta 'cosa' Que Es Nuestra

25 augustus 2016 (42 minuten)

Om zichzelf te beschermen, keert Camila terug naar Mexico. James opent de jacht op Teresa.

11. 11. Punto Sin Retorno

1 september 2016 (42 minuten)

Camila's operatie gaat ondergronds. James is zich eigen aan het voorbereiden om "The Birdman" te doden. Epifanio worstelt met zijn eigen campagne.

12. 12. Quinientos Mil

8 september 2016 (42 minuten)

Teresa en Brenda bevinden zichzelf in een wanhopige situatie. Camila stuurt James op een dodelijke missie.

13. 13. Cicatriz

15 september 2016 (42 minuten)

Teresa is vastbesloten om te ontsnappen en Brenda te redden. Teresa zet haar eigen leven op het spel om het boek te beschermen.

''All hail the Queenpin.''

Klinkt goed.

Is dit dat vervolg op Narcos?

Dat is een hele goeie vraag dabomb, geen idee eigenlijk.

avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

dabomb Nee, dit is een andere serie. Van Narcos komt nog een 2e seizoen.

2de seizoen Narcos zou over die vrouwelijke Godmother gaan. Griselda dinges. Dacht dat dat misschien dit was.

Eerste drie afleveringen gezien en ik moet zeggen , heerlijk kijk voer lekker rauw en spijkerhard.

stinissen schreef:

Eerste drie afleveringen gezien.

Ik ook, tot nu toe prima serie.

Hm.. ook maar effe op zoek dan

Best leuke binge-serie ja. Wel storend dat ze de hele tijd Amerikaans praten. Slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Prima serie. Vrijwel in één ruk uitgekeken. Ik hou wel van vrouwen met power zoals Camila. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

avatar van Toontje G

Toontje G

goed eerste seizoen, op naar 2

avatar van Goldie63

Goldie63

Eerste seizoen er in twee dagen doorheen gejast. Redelijke serie met behoorlijk wat scenario-technische fuck ups.

avatar van wimaroca

wimaroca

Het is bij lange na geen Narcos,ik vind de acteer prestatie's nogal wat minder(Teresa kan echt niet goed acteren,en Camila speelt te overdreven de God-dame,met die lange stem)

Of ik de volgende seizoenen nog bekijk,weet ik nog niet

avatar van rondh

rondh

• 2097 stemmen

Begin aardig, maar er is wel veel negatiefs te melden. Veel ongeloofwaardigheid en Teresa die continu gevangen word genomen, en dan weer door babbelen vrij komt. En dat niet 1 keer in dit seizoen, maar meerdere keren . Al die keren had ze omgegd kunnen worden. Een te hoog soapgehalte, daardoor erg langdradig. Acteerwerk is niet best.. En, het continu muziek deuntje op de achtergrond. Stopt gewoon niet.irriteert mij. Verhaallijn is ook erg simpel. Veel actiescènes komen zo uit goedkope films met slechte effecten. Had zoveel beter kunnen zijn. Niet best.

avatar van Smokey Barbecue

Smokey Barbecue

De verhaallijn zoals hierboven staat klopt niet. Ze gaat niet in Spanje wonen. Ze blijft ronddarren in Mexico, de VS en later nog op Malta.