• 8.978.867 stemmen

Queen of the South (2016-2021)

Genre: Actie / Drama

Ontwikkeld door: M.A. Fortin en Joshua John Miller

Met onder meer: Alice Braga, Veronica Falcón en Peter Gadiot

Release datum: dinsdag 21 juni 2016

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot Queen of the South

Teresa vlucht uit Mexico nadat haar vriend, een drug-runner, wordt vermoord door een drugskartel. Ze gaat wonen in Spanje, daar wil ze de grootste drugsmokkelaar worden en zo de moord op haar geliefde wreken. Met haar levenservaring, een vriend en een mysterieus notitieblok moet ze zien te overleven.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Queen of the South

avatar van Smokey Barbecue

Smokey Barbecue

zondag 4 december 2022
Queen of the South seizoen 1 De verhaallijn zoals hierboven staat klopt niet. Ze gaat niet in Spanje wonen. Ze blijft ronddarren in Mexico, de VS en later nog op Malta.

vrijdag 6 mei 2016
Queen of the South seizoen 1 Is dit dat vervolg op Narcos?

rondh_tv

vrijdag 15 juli 2022
Queen of the South seizoen 1 Begin aardig, maar er is wel veel negatiefs te melden. Veel ongeloofwaardigheid en Teresa die continu gevangen word genomen, en dan weer door babbelen vrij komt. En dat niet 1 keer in dit seizoen, maar meerdere keren . Al die keren had ze omgegd kunnen worden. Een te hoog soapgehalte, daardoor erg langdradig. Acteerwerk is niet best.. En, het continu muziek deuntje op de achtergrond. Stopt gewoon niet.irriteert mij. Verhaallijn is ook erg simpel. Veel actiescènes komen zo uit goedkope films met slechte effecten. Had zoveel beter kunnen zijn. Niet best.