• 8.985.232 stemmen

It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 16 (2023)

Show titel: It's Always Sunny in Philadelphia

Ontwikkeld door: Rob McElhenney en Rob McElhenney

Met: Charlie Day, Rob McElhenney en Kaitlin Olson

Datum van release: woensdag 7 juni 2023

Eerst uitgezonden op: FXX (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk seizoen 16 via Disney+

Plot It's Always Sunny in Philadelphia

Vier egocentrische vrienden runnen een Ierse pub in Philadelphia en proberen hun weg te vinden in de volwassen wereld van werk en relaties. Helaas zorgen hun vreemde opvattingen en onzekere beslissingen er vaak voor dat ze in de problemen komen. De ongemakkelijke situaties die ze steeds weer creëren worden vaak alleen maar slechter voordat ze beter worden.

Afleveringen Seizoen 16 (2023)

1. 1. The Gand Inflates

7 juni 2023 (23 minuten)

2. 2. Frank Shoots Every Member of the Gang

7 juni 2023 (22 minuten)

3. 3. The Gang Gets Cursed

14 juni 2023 (22 minuten)

4. 4. Frank vs. Russia

21 juni 2023 (21 minuten)

5. 5. Celebrity Booze: The Ultimate Cash Grab

28 juni 2023 (21 minuten)

6. 6. Risk E. Rat's Pizza and Amusement Center

5 juli 2023 (21 minuten)

7. 7. The Gang Goes Bowling

19 juli 2023 (23 minuten)

8. 8. Dennis Takes a Mental Health Day

19 juli 2023 (23 minuten)

avatar van Corcicus

Corcicus

Beduidend minder dan eerdere seizoenen, maar één aflevering steekt er met kop en schouders bovenuit: Dennis Takes a Mental Health Day. Echt lachen. Beduidend minder betekent hier overigens nog steeds veel beter dan de meeste andere komedieseries.

Fortune

Ik vond dit seizoen eigenlijk heel goed, beter dan het vorige seizoen. Vond vrijwel alle afleveringen grappig.

Corcicus schreef:

Dit is iets wat ik grappig vind plus The Righteous Gemstones en dan houd het eigenlijk al op met grappige series.

avatar van Corcicus

Corcicus

Fortune schreef:

Dat is wel heel karig. Mocht je de volgende series nog niet gezien hebben, kan ik ze misschien wel aanraden: Eastbound & Down, Search Party, Workaholics, Future Man en Broad City. Allemaal erg grappige series naar mijn mening.

Corcicus schreef:

Eastbound & Down en Workaholics heb ik ook gezien maar ik bedoel meer series die nu lopen of waar nieuwe seizoenen van uitkomen die je wekelijks kan kijken. Eigenlijk heb ik niks nu want deze serie is ook afgelopen net als The Righteous Gemstones

Is dit de langst lopende sitcom ooit? 16 seizoenen al, damn. De meeste stoppen wel rond de 10.