Mijn Series +

It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 1 (2005)

ontwikkeld door Rob McElhenney
met Glenn Howerton, Charlie Day en Kaitlin Olson

Vier egocentrische vrienden runnen een Ierse pub in Philadelphia en proberen hun weg te vinden in de volwassen wereld van werk en relaties. Helaas zorgen hun vreemde opvattingen en onzekere beslissingen er vaak voor dat ze in de problemen komen. De ongemakkelijke situaties die ze steeds weer creëren worden vaak alleen maar slechter voordat ze beter worden.

1. The Gang Gets Racist
  2. Charlie Wants an Abortion
  3. Underage Drinking: A National Concern
  4. Charlie Has Cancer
  5. Gun Fever
  6. The Gang Finds a Dead Guy
  7. Charlie Got Molested
avatar van Robbie.T.
Voor mij een absolute lifesaver op het gebied van comedy uit Amerika. Even had ik het idee dat er nog maar weinig echt goede comedies zouden komen. Hilarische serie die het vooral moet hebben van de donkere, sociaal verknipte personages en hun onderlinge relaties (en fantastische on screen chemistry). Helaas pas de eerste twee seizoenen gezien. De rest volgt hopelijk snel.