• 8.985.415 stemmen

Triada - Seizoen 1 (2023)

Alternatieve titel: Triptych

Ontwikkeld door: Leticia López Margalli

Met: Maite Perroni, Ana Layevska en David Chocarro

Oorsprong: Mexico

Datum van release: woensdag 22 februari 2023

Plot Triada

Becca is een forensisch expert. Bij het onderzoeken van een moord beseft ze dat het lichaam van het slachtoffer precies op haar lijkt. Nadat ze ontdekt heeft dat ze één van drie identieke drielingen is, begint de vastberaden rechercheur aan een gevaarlijke reis om de waarheid over haar verleden te achterhalen.

Afleveringen Seizoen 1 (2023)

1. 1. 33 x 3

22 februari 2023 (43 minuten)

Een forensisch agente ontmoet een stervende vrouw die op haar lijkt en op onverklaarbare wijze haar naam kent: Becca. Na hun ontmoeting staat haar leven volledig op zijn kop.

2. 2. Cóctel Molotov

22 februari 2023 (40 minuten)

Door de DNA-resultaten wordt Becca's moeder gedwongen om schoon schip te maken. Becca vindt vreemde foto's in Eugenio's huis, waar haar visioenen heftiger dan ooit worden.

3. 3. Olimpia Mens' Club

22 februari 2023 (38 minuten)

Becca spreekt haar zus Tamara, die nooit het achterste van haar tong lijkt te laten zien. Humberto belooft Becca te helpen. Eugenio blijft maar liegen.

4. 4. ¿Me Estoy Volviendo Loca?

22 februari 2023 (44 minuten)

Humberto heeft nieuwe informatie voor Becca en weet haar te verleiden. Eugenio helpt Tamara te transformeren in haar zuster Aleida.

5. 5. Agua y Aceite

22 februari 2023 (48 minuten)

'Aleida' draagt de leiding van het bedrijf over aan Eugenio. Becca wil antwoorden van dr. Bátiz. Er blijken meer bizarre overeenkomsten in de levens van de drieling te zijn.

6. 6. El Experimento

22 februari 2023 (42 minuten)

Becca vraagt Pilar naar aanleiding van een visioen om toegang tot de kelder van het ziekenhuis. Wat ze daar vindt, is gruwelijk ... net als de gevolgen ervan.

7. 7. La Mano Que Mece la Cuna

22 februari 2023 (41 minuten)

Beatriz is dood en Tamara wordt vermist. Nu verdenkt Becca Eugenio ervan dat hij achter haar aan zit en ze besluit de veiligheid van haar moeder toe te vertrouwen aan dr. Bátiz.

8. 8. Volviendo al Origen

22 februari 2023 (42 minuten)

De waarheid komt eindelijk boven tafel, maar het experiment blijft duistere wendingen opleveren. De grens tussen werkelijkheid en scenario vervaagt.

avatar van lang pee

lang pee

Vanaf de eerste minuut van deze serie zag ik al dat het weer helemaal niets werd. Het acteren was zo slecht, het begon al met de hoofdrolspeler met zijn haarstukje op, die kon gewoon niet acteren. Ook de actrice die de hoofdrol had was om te huilen zo slecht. Best een goed verhaal maar ik kon er niet van genieten omdat ze gewoon niet konden acteren, niemand in deze zwakke serie trouwens. Filmen in een lege kop als iemand zogezegd koffie aan het drinken is waar natuurlijk niets dampt, doet mij denken aan die Britse series op BBC first...zwak