• 8.985.830 stemmen

Bad Vegan: Fame. Fraud. Fugitives. (2022)

Documentaire | Miniserie

Alternatieve titel: Bad Vegan

Genre: Documentaire

Ontwikkeld door: Mark Emms, Ryann Fraser en Chris Smith

Datum van release: woensdag 16 maart 2022

• Netflix Bekijk miniserie via Netflix

Plot Bad Vegan: Fame. Fraud. Fugitives.

Sarma Melngailis werd ooit beschouwd als de koningin van het veganistisme. Als de beroemde restauranthouder achter Pure Food & Wine in New York, trok haar glinsterende veganistische hotspot klanten als Owen Wilson en Woody Harrelson aan. In 2011 ontmoet Melngailis een man genaamd Shane Fox op Twitter - maar dingen gaan heel snel over centen. Melngailis slurpt het geld van haar restaurant op en begint geld naar Fox door te sluizen nadat hij haar heeft laten geloven dat hij haar dromen kan laten uitkomen. Een van deze ambities is het uitbreiden van haar voedselimperium en het onsterfelijk maken van haar geliefde pitbull. Na bijna $ 2 miljoen te hebben gestolen en ervoor te gevlucht, ontmoet het nu getrouwde stel hun ondergang na het bestellen van een Domino's pizza.

1. 1. Mr. & Mrs. Fox

16 maart 2022 (47 minuten)

Veganistische topchef Sarma Melngailis valt als een blok voor een mysterieuze charmeur die belooft haar schulden te betalen. Is hij te mooi om waar te zijn?

2. 2. Happily Ever After

16 maart 2022 (44 minuten)

Anthony's beweringen worden steeds absurder, hij overtuigt Sarma zelfs van zijn magische krachten. In de loop van twee jaar maakt ze 1,7 miljoen dollar naar hem over.

3. 3. No Angels in Hell

16 maart 2022 (56 minuten)

Anthony neemt de leiding over van het restaurant. Terwijl hij en Sarma door Europa reizen, worden de werknemers niet meer betaald — en vertrekken ze.

4. 4. Everything Will Be Fine

16 maart 2022 (1 uur en 01 minuut)

Sarma en Anthony vluchten naar Las Vegas en verbergen zich daarna in het toeristenstadje Pigeon Forge inTennessee, maar daar haalt hun verleden hen uiteindelijk in.

avatar van rep_robert

rep_robert

Ik zie niet in hoe een mens zo dom kan zijn. Dat weerhoudt me er toch van om dit te gaan kijken.

avatar van Pip2020

Pip2020

Ik krijg nare vibes bij die vrouw