Mijn Series +

Columbo - Seizoen 2 (1972-1973)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door William Link en Richard Levinson
met Peter Falk, John Cassavetes en Leonard Nimoy

Elke crimineel maakt de fout om luitenant Columbo te onderschatten. Hij is dan ook een politie-inspecteur met een oude verfrommelde regenjas, een sigarenstompje en een krakkemikkige Peugeot 403. Hij ziet eruit als een incompetente stuntelaar. Maar met zijn beleefdheid en zijn vele gepraat over zijn vrouw ontfutselt hij zelfs van de sluwste moordenaar een bekentenis.

1. Étude in Black
  2. The Greenhouse Jungle
  3. The Most Crucial Game
  4. Dagger of the Mind
  5. Requiem for a Falling Star
  6. A Stitch in Crime
  7. The Most Dangerous Match
  8. Double Shock
Dank je voor het toevoegen joolstein

avatar van joolstein
Graag gedaan Stinissen! En hou je vast! Ze komen er allemaal aan! Nu staat tot seizoen drie erop morgen komt er nog 10 seizoenen bij! Ze zijn ook verschriikkelijk gaaf!!

Hendrick99
Nagenoeg onmogelijk om te zeggen welke aflevering de beste is van alle seizoenen. Ik heb ooit een poging gewaagd om een top-10 samen te stellen. Op nummer 1 had ik toen "The Greenhouse Jungle" staan. Deze aflevering werd geregisseerd door Boris Sagal. De hoofdrol was weggelegd voor de Brits/Amerikaanse acteur Ray Milland.