ad
  • 8.180.207 stemmen

Why Women Kill - Seizoen 2 (2021)

Show titel: Why Women Kill

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: donderdag 3 juni 2021

Eerst uitgezonden op: Paramount+ (Verenigde Staten)

• Videoland Bekijk seizoen 2 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Why Women Kill

We volgen drie vrouwen uit verschillende decennia die verbonden zijn met elkaar doordat ze allemaal in hetzelfde Pasadena-huis hebben gewoond en ontrouw in hun huwelijk hebben ervaren. Beth Ann Stanton is tevreden als huisvrouw in 1963 totdat ze hoort over de ontrouw van haar man; socialite Simone Grove ontdekt de homoseksualiteit van haar derde man en begint haar eigen affaire met een jongere man in 1984; en hoewel in een open huwelijk in 2019, wordt de relatie van advocate Taylor Harding op de proef gesteld wanneer zij en haar man zich aangetrokken voelen tot dezelfde vrouw. Ondanks het feit dat hun maatschappelijke rol in de loop van de decennia is veranderd, leidt de reactie van elke vrouw op de ontrouw ertoe dat ze het leven van een ander nemen.

Afleveringen Seizoen 2 (2021)

1. 1. Secret Beyond the Door

2. 2. The Woman in the Window

3. 3. Lady in the Lake

4. 4. Scene of the Crime

5. 5. They Made Me a Killer

6. 6. Dangerous Intruder

7. 7. The Woman in Question

8. 8. Murder, My Sweet

9. 9. The Unguarded Moment

10. 10. The Lady Confesses

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.