• 8.985.301 stemmen

Annyeong? Naya! - Seizoen 1 (2021)

- Nog geen stemmen

Alternatieve titels: Hello, Me!, Hello? It's Me!, Hi? It's Me, Hello, Me!, 안녕? 나야! , 安寧? 나야!

Ontwikkeld door: Moon Jun Ha

Met: Choi Kang-hee, Kim Young-kwang en Lee Re

Oorsprong: Zuid-Korea

Datum van release: woensdag 17 februari 2021

Eerst uitgezonden op: KBS2 (Zuid-Korea)

Plot Annyeong? Naya!

Ban Ha Ni is 37 jaar en alleenstaand. Ze heeft een tijdelijke baan op haar werk, waardoor ze vreest dat ze ontslagen kan worden. Ze is in het algemeen onderdanig en timide. Gezien haar huidige toestand wil ze niet alleenstaand zijn. Op een dag komt haar vroegere ik uit het verleden naar haar. De 17-jarige Ban Ha Ni is totaal anders dan haar oudere versie. Met de hulp van haar jongere ik overwint ze haar problemen en leert ze weer lief te hebben.

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

17 februari 2021 (1 uur en 05 minuten)

Bahn Ha-ni heeft een rotdag. Dat zorgt voor grote problemen op haar werk, een lastige situatie op het politiebureau en een paar ontmoetingen met Han Yu-hyeon.

18 februari 2021 (1 uur en 03 minuten)

De jonge Ha-ni vindt het moeilijk te zien hoe treurig haar leven er over 20 jaar aan toe is. Yu-hyeon heeft geen toegang meer tot financiële middelen en gaat naar Ha-ni.

24 februari 2021 (1 uur en 03 minuten)

Het lijkt onmogelijk om de jonge Ha-ni terug te sturen naar haar tijd totdat er een mysterieuze sjamaan verschijnt. Gangsters verschijnen aan de deur van Yu-hyeon.

25 februari 2021 (1 uur en 02 minuten)

De twee Ha-ni's vinden een eigen plekje om te wonen en krijgen verrassend nieuws van het snackbedrijf. Anthony doet extra zijn best om zijn carrière te redden.

3 maart 2021 (1 uur en 02 minuten)

Op de eerste dag van haar nieuwe baan wordt Ha-ni onverwacht herenigd met een oude bekende. De jongere Ha-ni verovert een rolletje in een commercial.

4 maart 2021 (1 uur en 02 minuten)

Als Ha-ni een boodschap doet voor Oh Ji-eun, komt ze in actie als ze ziet dat iemand in gevaar is. Ondertussen speelt de jongere Ha-ni spelletjes met Anthony.

10 maart 2021 (1 uur en 02 minuten)

Als Anthony de jongere Ha-ni thuis opzoekt, wacht hem een verrassende onthulling. Als Ha-ni's team op haar werk voor een uitdaging staat, heeft ze een slim idee.

11 maart 2021 (1 uur)

Yu-hyeon stemt ermee in met Ha-ni samen te werken voor de bedrijfscompetitie. Om zijn imago op te poetsen, verzamelt Anthony al zijn internettrollen voor een fotosessie.

17 maart 2021 (1 uur en 01 minuut)

Het impresariaat van Anthony biedt de jonge Ha-ni een contract aan. Tijdens een familiebezoek van Ha-ni verdwijnt haar oma.

18 maart 2021 (1 uur)

Ha-ni's moeder komt langs met vragen en een voorwerp van oma. Ha-ni en Yu-hyeon ontwikkelen een prototype van hun nieuwe snack voor de wedstrijd.

24 maart 2021 (1 uur en 02 minuten)

Omdat er regen wordt voorspeld, haasten de twee Ha-ni's zich om de sjamaan te ontmoeten. Op de telefoon die Ha-ni achterlaat, ziet Yu-hyeon een merkwaardige sms.

25 maart 2021 (1 uur en 02 minuten)

Een valse beschuldiging op haar werk zorgt voor frustratie bij Ha-ni. Yu-hyeon en Yang Do-yun beseffen dat er iets niet pluis is.

31 maart 2021 (1 uur en 02 minuten)

De jongere Ha-ni wil weten waarom ze niet naar buiten mag. Tijdens een bedrijfscrisis ontdekt Yu-hyeon een aantal familiegeheimen.

1 april 2021 (1 uur en 01 minuut)

Yu-hyeon onthult zijn ware identiteit en vraagt alle werknemers om hem te helpen hun geliefde bedrijf te beschermen. Anthony's nare verleden komt aan het licht.

7 april 2021 (1 uur en 02 minuten)

De jongere Ha-ni worstelt met een pijnlijke werkelijkheid. Ha-ni krijgt een onthutsend telefoontje. Anthony vraagt advies over wat zijn volgende stappen moeten zijn.

8 april 2021 (1 uur en 03 minuten)

Er blijft niet veel tijd over voor de jongere Ha-ni om uit te dokteren hoe ze terug kan naar haar eigen tijd. Haar vader verschijnt in haar dromen met een aanwijzing.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.