ad
  • 8.117.324 stemmen

Dad Stop Embarrassing Me - Seizoen 1 (2021)

Show titel: Dad Stop Embarrassing Me

Seizoenen: 1 seizoen

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Dad Stop Embarrassing Me

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. 1. #BlackPeopleDontGotoTherapy

Wanneer Sasha intrekt bij Brian, moeten ze na een gênant misverstand bij een therapeut hun problemen onder ogen zien.

2. 2. #Godastamaste

Als Sasha bekent dat ze niet in God gelooft, neemt de familie haar mee naar een kerkdienst, geleid door een extravagante dominee. Later neemt ze Stacy in vertrouwen.

3. 3. #YeezysandShrimp

Sasha heeft moeite om het low key te houden wanneer Brian aankomt met een tent, grill en karaokeset terwijl ze in de rij staat voor exclusieve sneakers.

4. 4. #NipplesorNuts

Brian volgt Sasha op zijn telefoon en betrapt haar op een leugen. Als hij Brodie met andere meiden ziet, neemt hij het heft in eigen handen.

5. 5. #TheMotherPucker

Sasha's video op social media gaat viraal als een nieuw product van Bay Cosmetics een ongewenste reactie veroorzaakt. Zo wordt Brian zelf een internetsensatie.

6. 6. #ThrillaontheGrilla

Op de jaarlijkse Juneteenth-barbecue van de familie strijdt opa tegen zijn broer en zus in een barbecuecompetitie. Sasha glipt weg naar een buurtfeest met Brians auto.

7. 7. #RichDadWokeDad

Dankzij het boek van Floyd Mayweather verandert Brian zijn opvoedkundige ideeën. Maar als Sasha zich vreemd gedraagt, wil hij uitsluitsel krijgen via een drugtest.

8. 8. #MaybeItsBAYBelline

Brian krijgt een onverwacht zakelijk aanbod. Pap gaat online daten. Sasha en haar vrienden worden slachtoffer van etnisch profileren en intimidatie door de politie.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.