Mijn Series +

Nieuwe Boeren - Seizoen 1 (2021)

1 stem

Nederland
Reality

met Anita Witzier

Twaalf onbekende Nederlanders worden verwelkomd op een oude boerderij ergens in Twente. Boerin Rianne heeft een speciale band met de boerderij, omdat zij in en om de betreffende boerderij opgroeide en deze al generaties lang in de familie is. Zij is getrouwd met Arnold en samen geven ze opdrachten aan de deelnemers. Er is daarmee geld te verdienen, maar dat is nog niet alles: elke week wordt er binnen de groep een herenboer (baas) aangesteld en die moet iemand kiezen voor een duel. De gekozen persoon moet dan op zijn of haar beurt weer iemand kiezen om de strijd mee aan te gaan. De verliezer moet het spel verlaten en zo komt het vroeg of laat tot een einde.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2