Mijn Series +

Flikken Maastricht - Seizoen 15 (2021)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Reinout Oerlemans
met Victor Reinier, Angela Schijf en Sergio IJssel

De ambitieuze en aantrekkelijke politierechercheur Eva van Dongen moet in eerste instantie niets hebben van Floris Wolfs, de ervaren collega uit Amsterdam die haar nieuwe partner wordt. Terwijl de strijd tegen de misdaad in en rond het prachtige Maastricht steeds heftiger vormen aanneemt, groeien zij echter onweerstaanbaar naar elkaar toe.

1. Gerechtigheid
  8. Piggy Hunt
  9. Dead Zone
  10. Hoop Sterft het Laatst - 1
  11. Hoop Sterft het Laatst - 2
  • volgende aflevering: vrijdag 5 maart (aflevering 9, NPO 1)

avatar van Toontje G
Het wordt er niet beter op. De serie is voorspelbaar en als ik mevrouw Schijf hoor praten als ze iemand moet arresteren is het net of dat je naar Sesamstraat zit te kijken zo kinderlijk praat ze.