Mijn Series +

The Oval - Seizoen 2 (2021)

Alternatieve titel: Tyler Perry's The Oval

ontwikkeld door Tyler Perry
met Ed Quinn, Kron Moore en Paige Hurd

The Oval vertelt het verhaal van een gezin dat door machthebbers in het Witte Huis is geplaatst. De nieuwe president en First Lady, Hunter en Victoria Franklin, neem hun intrek in het Witte Huis met hun verwende dochter Gayle en problematische zoon Jason. Daarnaast wordt ook de persoonlijke kant en het dagelijkse leven benadrukt van het personeel dat de dagelijkse gang van zaken van de meest iconische residentie van de natie beheert.

1. A Little Girl Talk
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
  • volgende aflevering: dinsdag 9 maart (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.