Mijn Series +

We Are the Brooklyn Saints - Seizoen 1 (2021)

Alternatieve titel: We Are: The Brooklyn Saints

Documentaire

ontwikkeld door Rudy Valdez

Documentaire over een American football jeugdteam uit Brooklyn, New York. Brooklyn is over het algemeen niet de meest makkelijk wijk om in op te groeien. Mede daarom is dit jeugdteam voor de meeste kinderen ook veel meer dan alleen een sportvereniging. Het leven kan voor sommige jongens keihard zijn en daarom biedt The Brooklyn Saint ook houvast en kansen. We zien in de serie jonge atleten van 7 tot 13 jaar die dankzij deze ploeg deel uitmaken van een hechte gemeenschap.

1. Welcome to the Saints Young Man
  2. My Brother's Keeper
  3. Like Son, Like Father
  4. Any Darn Day

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.