Mijn Series +

Disenchantment - Seizoen 3 (2021)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Matt Groening
met de stemmen van Abbi Jacobson, Nat Faxon en Eric André

In het middeleeuws koninkrijk 'Dreamland', ontmoeten we Bean, een eigenzinnige prinses met een stevige drankverslaving. Ze vertoeft er in het gezelschap van Elfo, haar levendige elfenvriend, en Luci, de verpersoonlijking van haar innerlijke demonen. Samen beleven ze een onwaarschijnlijk en episch avontuur.

1. Notes from the Underground
  7. Bad Moon Rising
  8. Hey, Pig Spender
  9. The Madness of King Zog
  10. Bean Falls Down

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.