Mijn Series +

Beau Séjour - Seizoen 2 (2021)

Alternatieve titel: Hotel Beau Séjour

België

ontwikkeld door Nathalie Basteyns, Kaat Beels, Sanne Nuyens en Bert Van Dael
met Gene Bervoets, Lize Feryn en Emilie De Roo

Oud-commandant van de Marine Maurice ziet zijn eigen lijk hangen aan de mast van de zeilboot “Beau Séjour”. Wanneer hij drijfnat wakker wordt op het strand merkt hij dat niemand hem kan horen of zien. Even later verneemt hij dat hij dood is – zelfmoord. Maurice kan dit niet geloven. Wat is er aan de hand? Hij begint zijn eigen dood te onderzoeken. En dan ontdekt hij dat er enkele ‘zieners’ zijn, mensen die hem wel nog kunnen zien en met wie hij kan praten… maar waarom net deze mensen?

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zondag 31 januari (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.