Mijn Series +

The Vow - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Jehane Noujaim, Karim Amer, Geralyn White Dreyfous, Mike Lerner, Nina Fialkow, Lyn Davis Lear, Regina K. Scully, Nancy Abraham en Lisa Heller
met Anthony Ames, Sarah Edmondson en Bonnie Piesse

The Vow volgt een groep mensen die zich bij de zelfverbeteringsgroep NXIVM hebben aangesloten. De organisatie is belegerd, met verschillende aanklachten, waaronder sekshandel en afpersing tegen de hoogste leden - met name oprichter Keith Raniere, die in juni 2019 werd veroordeeld en momenteel wacht op veroordeling. De serie geeft een diepgaande, genuanceerde kijk op de ervaringen van een aantal mensen die nauw betrokken zijn bij NXIVM in de loop van meerdere jaren.

1. The Science of Joy
  6. Honesty & Disclosure
  7. The Dossier
  8. The Wound
  9. The Fall

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.