Mijn Series +

Earth to Ned - Seizoen 1 (2020)

Komedie / Talkshow

ontwikkeld door Allison Berkley
met Paul Rugg, Michael Oosterom en Colleen Smith

Ned, een blauwe alien, is samen met zijn luitenant Cornelius naar de aarde gestuurd om deze te verkennen voor een eventuele invasie. In plaats daarvan raken ze geobsedeerd door de populaire cultuur. Nu organiseren ze een talkshow, uitgezonden vanaf de brug van hun ruimteschip diep onder de grond, waar ze ons kostbaarste product - beroemdheden - interviewen.

1. Late Night Ned
  7. The Ned-aissance
  8. Nothin' but Ned
  9. You Better Work, Ned!
  10. Ned: The Musical

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.