Mijn Series +

All Rise - Seizoen 2 (2020-2021)

ontwikkeld door Greg Spottiswood
met Simone Missick, Wilson Bethel en Jessica Camacho

De serie volgt het toegewijde, chaotische, hoopvolle en soms absurde leven van rechters, officieren van justitie en openbare aanklagers terwijl ze samenwerken met gerechtsdeurwaarders, griffiers en politie om gerechtigheid te krijgen voor de bevolking van Los Angeles te midden van een gebrekkig rechtssysteem. Onder hen is de nieuw aangestelde rechter Lola Carmichael, een hoog aangeschreven en invloedrijke plaatsvervangend officier van justitie die niet van plan is op de bank te gaan zitten in haar nieuwe functie, maar in plaats daarvan onmiddellijk de grenzen en de verwachtingen van wat een rechter kan zijn verlegt.

1. A Change Is Gonna Come
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende aflevering: maandag 30 november (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.