Mijn Series +

Red Light - Seizoen 1 (2020)

Nederland / Belgiƫ

ontwikkeld door Peter Bouckaert, Mark Furstner, Erwin Godschalk, Nelsje Musch-Elzinga, Halina Reijn en Carice van Houten
met Carice van Houten, Maaike Neuville en Halina Reijn

Drie vrouwen raken verstrikt in de wereld van vrouwenhandel, prostitutie en georganiseerde misdaad als de man van één van hen verdwijnt. Sylvia werkt in een bordeel met haar vriend, Esther is een bekende sopraanzangeres uit een welgesteld milieu en Evi is een gedreven politieagente die een grote zaak probeert te combineren met haar gezinsleven. Ze komen terecht in de gevaarlijke en intrigerende wereld van mensensmokkel, prostitutie en uitbuiting in Antwerpen en Amsterdam. Gaandeweg komen de absolute tegenpolen erachter hoezeer ze elkaar nodig hebben om hun problemen op te lossen.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: vrijdag 4 december (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.