Mijn Series +

The Flight Attendant - Seizoen 1 (2020)

Drama / Thriller

ontwikkeld door Steve Yockey
met Kaley Cuoco, Sonoya Mizuno en Michiel Huisman

Stewardess Cassandra Bowden wordt wakker in haar hotelkamer in Dubai, met een kater van de avond ervoor en met een lijk naast haar. Bang om de politie te bellen, vervolgt ze haar ochtend alsof er niets is gebeurd en voegt zich bij de andere stewardessen en piloten die naar het vliegveld reizen. In New York wordt ze opgewacht door FBI-agenten die haar ondervragen over haar recente tussenstop in Dubai. Omdat ze nog steeds niet in staat is me reconstrueren hoe de nacht is verlopen, begint ze zich af te vragen of ze de moordenaar zou kunnen zijn.

1. The Flight Attendant
  2. Rabbits
  3. Funeralia
  4. Conspiracy Theories
  5. Other People's Houses
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • volgende aflevering: donderdag 3 december (aflevering 4)