Mijn Series +

Spitting Image - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Roger Law
met Jean-Marc Borot, Steve Brodner en Russ Cook

Een heropleving van de klassieke satire-show met poppen die karikaturen zijn van grote publieke figuren. Onder andere Donald Trump en Boris Johnson worden in deze vernieuwde versie onder het vergrootglas gehouden, evenals velen andere grote publieke figuren binnen de huidige maatschappij.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zaterdag 31 oktober (aflevering 5)

avatar van Esteban
De eerste aflevering gezien en ... I don't know. De poppen zijn leuk gemaakt. Dat is voorlopig het enige positieve dat ik kan bedenken. Qua humor was dit een flinke tegenvaller.