Mijn Series +

Barbarians - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Barbaren

Duitsland
Actie / Avontuur

ontwikkeld door Jan Martin Scharf en Arne Nolting
met Jeanne Goursaud, Laurence Rupp en David Schütter

Barbarians speelt zich af in het jaar 9 na Christus, tijdens de Romeinse keizerlijke campagne van Germania. Drie Romeinse legioenen en hun hulptroepen worden geleid door Publius Quinctilius Varus, terwijl Arminius, een Germaanse stamhoofd die opgeleid is in Romeinse militaire tactieken, de Germaanse stammen verenigt tegen hun zuidelijke indringers. De drie samenwerkende Germaanse stammen proberen het oprukkende Romeinse leger af te weren door ze in een hinderlaag te laten lopen. Later bekend als de beroemde Slag bij het Teutoburgerwoud.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 23 oktober te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.