Mijn Series +

The Outpost - Seizoen 3 (2020)

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Jason Faller en Kynan Griffin
met Jessica Green, Jake Stormoen en Anand Desai-Barochia

Nadat ze Zed en zijn Blackblood-kameraden heeft opgeroepen om de Outpost te redden, wordt Talon verraden door haar eigen soort en worstelt ze om haar menselijke vrienden en haar Blackblood-erfgoed te verzoenen. Met de demonische Lu Qiri die de kracht levert om Zeds masterplan af te dwingen, worden de menselijke bewoners van de Outpost tot slaaf gemaakt als mijnwerkers op zoek naar een mysterieuze substantie om een ​​duister raadsel op te lossen.

1. For the Sins of Your Ancestors
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
  • volgende aflevering: donderdag 29 oktober (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.