Mijn Series +

Station 19 - Seizoen 4 (2020-2021)

Drama / Actie

ontwikkeld door Stacy McKee
met Jaina Lee Ortiz, Jason George en Grey Damon

Station 19 is een brandweerkazerne in Seattle, Washington. Wanneer de kapitein van deze kazerne, Pruitt Herrera, ernstig gewond raakt en zijn taken niet langer kan uitvoeren, is het tijd om een nieuwe kapitein te benoemen. Jack en Andy lijken de aangewezen personen voor het kapiteinschap, maar de uiteindelijke beslissing maken is nog niet zo gemakkelijk voor overkoepelend kapitein Ripley. Ondertussen riskeren de mannen en vrouwen van Station 19 elke dag hun leven om de inwoners van hun Seattle veilig te houden.

1. Nothing Seems the Same
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende aflevering: donderdag 3 december (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.