Mijn Series +

Warrior - Seizoen 2 (2020)

Drama / Actie

ontwikkeld door Jonathan Tropper
met Andrew Koji, Jason Tobin en Olivia Cheng

Het verhaal van Warrior draait om de jonge Ah Sahm. Hij emigreert in de negentiende eeuw van China naar het wereldberoemde Chinatown in San Francisco. De Chinees komt in Amerika aan tijdens een periode waarin flinke bendeoorlogen aan de gang zijn in San Francisco, de zogenaamde Tong Wars. De geniale vechtkunsten van Ah Sahm leveren hem een baan op. Hij gaat werken als huurmoordenaar voor de Chinese maffia.

1. Learn to Endure, or Hire a Bodyguard
  2. The Chinese Connection
  3. Not How We Do Business
  4. If You Don't See Blood, You Didn't Come to Play
  5. Not for a Drink, a F*ck, or a G**damn Prayer
  6. To a Man with a Hammer, Everything Looks Like a Nail
  7. If You Wait by the River Long Enough...
  8. All Enemies, Foreign and Domestic
  9. Enter the Dragon
  10. Man on the Wall
  • volgende aflevering: vrijdag 23 oktober (aflevering 4)