Mijn Series +

The Deceived - Seizoen 1 (2020)

Ierland
Drama / Mystery

ontwikkeld door Lisa McGee en Tobias Beer
met Emily Reid, Emmett J Scanlan en Catherine Walker

De jonge, Engelse studente Ophelia wordt verliefd op Michael, haar getrouwde docent. Ze ziet in hem alle antwoorden op haar behoeften. Wanneer hun affaire resulteert in een schokkende en tragische dood, komt Ophelia terecht in een wereld waarin ze haar eigen geest niet meer kan vertrouwen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn betere Britse miniseries.

avatar van filmobsessie
Vermakelijk genoeg, geen hoogvlieger