Mijn Series +

Norsemen - Seizoen 3 (2020)

Alternatieve titels: Vikingane | The Vikings

Noorwegen
Komedie / Drama

ontwikkeld door Jon Iver Helgaker en Jonas Torgersen
met Kåre Conradi, Nils Jørgen Kaalstad en Jon Øigarden

De inwoners van het Vikingdorpje Norheim in de achtste eeuw kampen met politieke rivaliteit, maatschappelijke veranderingen en vernieuwingen die hun cultuur en levenswijze overhoop halen. Iedere dag krijgen ze te maken met machtsveranderingen en ze trekken geregeld ten strijde. Daarnaast krijgen ze ook te maken met liefdesperikelen en familieproblemen.

1. Høl I Hatten
  2. Utdrikningslag
  3. Bryllup og Blot
  4. Krigsbord
  5. Tror Du på Drager?
  6. Pisk på Pung

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.