Mijn Series +

Utopia - Seizoen 1 (2020)

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Gillian Flynn
met Ashleigh LaThrop, Dan Byrd en Jessica Rothe

Een groep jongvolwassenen ontmoeten elkaar online en worden meedogenloos opgejaagd door een schimmige staatsorganisatie nadat ze in het bezit zijn gekomen van een bijna mythisch cultstripboek. Op de pagina's van de strip ontdekken ze de samenzweringstheorieën die mogelijk echt zijn. Ze komen hierdoor in de gevaarlijke, unieke en ironische positie om de wereld te redden van de ondergang.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • volgende aflevering: vrijdag 25 september (aflevering 1, Amazon Prime Video)

avatar van Donkerwoud
Oh lol, ik heb de Britse versie ooit gezien.

avatar van depri83
Donkerwoud schreef:
Oh lol, ik heb de Britse versie ooit gezien.

.Top serie, met het geweldige personage Arby!