Mijn Series +

Raised by Wolves - Seizoen 1 (2020)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Aaron Guzikowski
met Travis Fimmel, Amanda Collin en Abubakar Salim

Twee androids hebben de missie gekregen om ergens op een planeet diep in het sterrenstelsel menselijke kinderen op te voeden. Wanneer de menselijke kolonie dreigt te worden vernietigd door religieuze meningsverschillen, komen de androids erachter dat werken in opdracht van mensen een onderschatte en uiterst ingewikkeld taak is.

1. Raised by Wolves
  2. Pentagram
  3. Virtual Faith
  4. Nature's Course
  5. Infected Memory
  6. Lost Paradise
  7. Faces
  8. Mass
  • volgende aflevering: donderdag 24 september (aflevering 8)

avatar van 3 2 1 cut
Mooie trailer. En fijn om onze ‘Viking’ weer op het scherm te zien ! De special effects lokken mij ook.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Eerste 2 afleveringen zijn geregisseerd door Ridley Scott.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)