Mijn Series +

Nowhere Man - Seizoen 1 (1995-1996)

1 stem

Mystery / Thriller

ontwikkeld door Lawrence Hertzog
met Bruce Greenwood, Megan Gallagher en Marvin LaRoy Sanders

Onbekende krachten willen in tijdspanne van een avond de identiteit en elk aspect van leven van fotograaf Thomas Veil uitwissen zonder waarschuwing. Zijn vrouw doet alsof hij een vreemde is, zijn creditcards zijn opeens ongeldig, zijn sleutels passen niet meer op de deur van zijn huis en op de een of andere manier wordt zijn familie en vrienden het zwijgen opgelegd. Helemaal alleen gaat Veil op een wanhopige zoektocht naar een antwoord, terwijl hij telkens aan zijn machtige en onbekende vijand ontsnapt. Zijn enige aanwijzing voor de mogelijke motivatie achter deze schrijnende beproeving is het verdwijnen van een van zijn foto's, 'Hidden Agenda', die de executie van inboorlingen in een door oorlog verscheurd Derde Wereldland weergeeft.

1. Absolute Zero
  22. Calaway
  23. Zero Minus Ten
  24. Marathon
  25. Gemini

Deze heb ik destijds (1996-1997?) op TV gezien. Ik vond hem toen heel spannend, een beetje X-Files of de film the Game, ook allemaal uit diezelfde periode. Maar helaas is hij daarna nooit meer te zien geweest ergens.