Mijn Series +

Terriers - Seizoen 1 (2010)

1 stem

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Ted Griffin
met Donal Logue, Michael Raymond-James en Kimberly Quinn

Terriers volgt het leven van Hank Dolworth, een herstellend alcoholist en voormalig politieagent, die nu samen met zijn vriend, de ex-crimineel Britt Pollack, een privé detectivebureau runt. Ze nemen alleen die klussen aan die "te klein zijn om te mislukken". Het duo worstelt ondertussen ook met andere problemen.

1. Pilot
  10. Asunder
  11. Sins of the Past
  12. Quid Pro Quo
  13. Hail Mary

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.