Mijn Series +

The Secrets She Keeps (2020)

Australiƫ
Drama / Thriller
Miniserie, 270 minuten

ontwikkeld door Helen Bowden en Bec Cubitt
met Michael Dorman, Laura Carmichael en Jessica De Gouw

In een welvarende buitenwijk van Sydney hebben twee vrouwen een toevallige ontmoeting in een supermarkt. Ze zijn even oud, beiden hoogzwanger en tegelijkertijd uitgerekend. Meghan is een glamoureuze influencer in opkomst, met een ambitieuze echtgenoot, sportverslaggever Jack, terwijl Agatha in de supermarkt werkt als vakkenvuller. Meghan kent Agatha niet, maar Agatha weet wel wie Meghan is. Twee vrouwen met zeer verschillende achtergronden hebben één ding gemeen: explosieve geheimen die alles kunnen vernietigen wat ze dierbaar is.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Doet me een beetje aan The Stranger (2020) denken.

jarno1975 schreef:
Doet me een beetje aan The Stranger (2020) denken.

Alleen dat die stukken beter was.