• 8.985.968 stemmen

The Secrets She Keeps (2020)

Drama / Thriller | Miniserie

Show titel: The Secrets She Keeps

Genre: Drama / Thriller

Ontwikkeld door: Bec Cubitt en Helen Bowden

Met: Michael Dorman, Laura Carmichael en Jessica De Gouw

Oorsprong: Australië

Datum van release: woensdag 22 april 2020

Eerst uitgezonden op: Network Ten (Australië)

Plot The Secrets She Keeps

In een welvarende buitenwijk van Sydney hebben twee vrouwen een toevallige ontmoeting in een supermarkt. Ze zijn even oud, beiden hoogzwanger en tegelijkertijd uitgerekend. Meghan is een glamoureuze influencer in opkomst, met een ambitieuze echtgenoot, sportverslaggever Jack, terwijl Agatha in de supermarkt werkt als vakkenvuller. Meghan kent Agatha niet, maar Agatha weet wel wie Meghan is. Twee vrouwen met zeer verschillende achtergronden hebben één ding gemeen: explosieve geheimen die alles kunnen vernietigen wat ze dierbaar is.

22 april 2020 (45 minuten)

De hoogzwangere vakkenvuller Agatha is geobsedeerd door het schijnbaar perfecte leven van Meghan Shaughnessy. Maar is er meer aan haar begerige blik dan alleen maar bewondering?

29 april 2020 (45 minuten)

Meghans explosieve geheim komt aan het licht. Nu de uitgerekende datum van Meghan vervroegd is, moet Agatha haar plannen inzetten.

6 mei 2020 (45 minuten)

Een trauma uit het verleden van Agatha wordt onthuld. Meghan gaat naar het ziekenhuis om haar baby te krijgen, niet wetende dat ze mogelijk in gevaar is.

13 mei 2020 (45 minuten)

Agatha heeft haar perfecte gezin gecreëerd met haar baby en Hayden. Maar een oude vlam van Agatha dreigt haar plannen te dwarsbomen.

20 mei 2020 (45 minuten)

27 mei 2020 (45 minuten)

avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

Doet me een beetje aan The Stranger (2020) denken.

jarno1975 schreef:

Doet me een beetje aan The Stranger (2020) denken.

Alleen dat die stukken beter was.

avatar van Tiany

Tiany

Vond dit een zeer goede en spannende drama/thriller reeks. De eerste aflevering was niet zo boeiend, maar dat veranderde in de volgende afleveringen. Het verhaal werd goed opgebouwd. Laura Carmichael bracht haar rol zeer geloofwaardig. Ik hoop dat er een vervolg komt op dit eerste seizoen.