Mijn Series +

Unité 42 - Seizoen 2 (2019)

België
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Julie Bertrand, Annie Carels, Guy Goossens en Charlotte Joulia
met Patrick Ridremont, Constance Gay en Tom Audenaert

Moderne technologie stelt criminelen in staat om in de echte wereld te handelen, al die tijd afgeschermd door hun computerschermen. De digitale eenheid van de politie combineert daarom veldonderzoek en virtuele expedities met een uniek duo: Sam, een agent die onlangs is overgebracht van het bureau voor moordzaken (en niet bijzonder technisch onderlegd is), en Billie, een jonge, pittige politieagente en IT-expert. Ze zullen met elkaar moeten samenwerken, wat in eerste instantie niet zonder slag of stoot gaat, voordat ze van elkaar kunnen leren. Want achter elk geval van cybercriminaliteit, ligt in de eerste plaats een menselijk verhaal.

1. Blogomum - Part 1
  7. Sous la Peau
  8. La Vie d'Après
  9. Faux-Semblants
  10. Chaos

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.