Mijn Series +

24 Hours in A&E - Seizoen 19 (2019)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

ontwikkeld door Spencer Kelly, Lucinda Duxbury, Hamo Forsyth, Jonathan Smith, Magnus Temple, Nick Curwin, Emma Tutty en Benjamin Leigh
met de stem van Anthony Philipson

We zijn allemaal maar één verkeerde stap of één plotselinge ziekte verwijderd van de Spoedeisende Hulp. Het is een plek waar elke dag dramatische verhalen over liefde, leven en dood zich ontvouwen. Met 90 camera's die continu filmen, biedt deze serie ongekende toegang tot een van de drukste Spoedeisende Hulp afdelingen van Groot-Brittannië. De aandacht richt zich op patiënten die binnen een periode van 24 uur worden behandeld. De vreugde en het verdriet waarmee patiënten en hun families worden geconfronteerd wordt vastgelegd, evenals het harde werk en de professionaliteit van de staf. Van levensbedreigende trauma's tot gênante ongelukjes, 24 Hours in A&E is een intiem, krachtig en soms komisch inzicht in leven en dood aan de frontlinie van de NHS.

1. Endless Love
  2. A Pillar of Strength
  3. Go Your Own Way
  4. In Love and War
  5. A Life Less Ordinary

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.