Mijn Series +

Marcella - Seizoen 3 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Hans Rosenfeldt
met Anna Friel, Ray Panthaki en Jamie Bamber

Marcella Backland keert terug naar de Metropolitan moordzaken afdeling, na een twaalfjarige carrière-stop. Marcella is een rechercheur ergens achterin de dertig die haar glansrijke baan opgaf om te trouwen en haar leven te wijden aan een gezin. Maar na het abrupte einde van haar huwelijk, met de liefde van haar leven Jason, en de vervreemding van haar dertienjarige dochter en tienjarige zoon, gaat Marcella weer aan het werk, terwijl ze probeert te begrijpen wat er nu gebeurt in haar leven.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

avatar van 3 2 1 cut
Staat op Netflix. Deel 2 vond ik zeer heftig en sterk.

avatar van Zwaagje
3 2 1 cut schreef:
Staat op Netflix. Deel 2 vond ik zeer heftig en sterk.

Mee eens. Ik hoop dat seizoen 3 mijn verwachtingen kan waarmaken en geen teleurstelling wordt. Zin in!

oh daar heb ik wel zin in vanavond andere 2 seizoenen waren goed !!

avatar van Mrs Bruce Willis
In de eerste aflevering loopt de ondertiteling niet synchroon.. Normaliter met Engels geen moeite, maar dat Ierse was wel een uitdaging..

Ik heb er nu 6 gezien, en vind het tot nu toe een minder seizoen, heel veel emo, en echt wel hele domme fouten erin, als in iemand die undercover gaat..

Ik hou de moed erin, moet er nog 2, hoop op een vette finale.

avatar van Zwaagje
Eén aflevering gezien en gematigd optimistisch. Seizoen 2 zal het niet overtreffen, maar dat mag de pret niet drukken.

avatar van Mrs Bruce Willis
Tegenvallend.... 2,5 *

avatar van DjFrankie
Mrs Bruce Willis schreef:

Niks van gemerkt vandaag

avatar van filmobsessie
niet slecht, maar beduidend minder goed als het ijzersterke 2e seizoen. Beetje voorspelbaar en de psychoses zijn vervelend en te herhalend

avatar van DjFrankie
Inderdaad iets minder dan 2de deel. Maar nog steeds prima kijkvoer.
Opmerkelijk Aaron McCusker speelt Jamie Macguire in Shameless en Finn Macguire hier. Whats in a name.

avatar van Myrna
Tja...ik word een beetje moe van al die rechercheurs en detectives die gekweld worden door en gebukt gaan onder hun eigen hallucinaties, worstelingen en trauma’s...Marcella is er daar één van. Vind het ook een beetje gekkig dat iemand die zo labiel is toch nog politie-werk mag uitvoeren.
Nee, voor mij houdt het na dit seizoen op.

S3 vind ik wat minder dan de vorige 2 seizoenen.
In de plus: de verandering van setting naar Ierland naar een maffia-familie, de nieuwe personages werken aanvankelijk goed, het scenario van Hans Rosenfeldt, het acteren van Anna Friel en de spanningsopbouw van de eerste delen.
In de min: de hallucinaties van Marcella hebben we op een gegeven moment wel gezien (in de slotaflevering is ze opeens weer haarscherp) en de ontknoping is grotesk.