Mijn Series +

The Alienist - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: The Alienist: Angel of Darkness

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Cary Fukunaga
met Daniel Brühl, Dakota Fanning en Luke Evans

Sara heeft haar eigen privé-detectivebureau geopend en leidt de aanklacht over een gloednieuwe zaak. Ze herenigt zich met Dr. Kreizler, de geduchte alienist, en John Moore, nu verslaggever van de New York Times, om Ana Linares, het ontvoerde dochtertje van het Spaanse consulaat, te vinden. Hun onderzoek leidt hen op een sinistere weg van moord en bedrog, op weg naar een gevaarlijke en ongrijpbare moordenaar.

1. Ex Ore Infantium
  7. Last Exit To Brooklyn
  8. Better Angels
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zondag 9 augustus (aflevering 7)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.