Mijn Series +

Room 104 - Seizoen 4 (2020)

Drama / Horror

ontwikkeld door Jay Duplass en Mark Duplass
met Mark Duplass, Hari Nef en Logan Miller

Room 104 speelt zich af in één kamer in een gemiddeld Amerikaans hotel. Het vertelt het verhaal over de verschillende gasten die deze kamer bezoeken. Er spelen zich soms alledaagse samenkomsten af, maar soms zijn de nachten ook bovennatuurlijk of bijzonder griezelig. De kamer wordt bezocht door occulte priesters, Mix Martial Arts vechters, opstandige jongeren en lang-verloren vrienden. De verhalen spelen zich af in het heden, verleden en in de toekomst. Is het de kamer die deze vreemde figuren aantrekt?

1. The Murderer
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  • volgende aflevering: 14 augustus (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.