Mijn Series +

Betaal - Seizoen 1 (2020)

India
Horror

ontwikkeld door Jason Blum, Jeremy Gold, Michael Hogan, Kilian Kerwin, John Penotti en Marci Wiseman
met Viineet Kumar, Aahana Kumra en Suchitra Pillai

Een groep agenten is ingehuurd om een stam te verdrijven om ruimte te maken voor een nieuwe snelweg die dwars door een afgelegen dorp gaat. De agenten worden echter getroffen door een oude vloek waardoor ze het op moeten nemen tegen een Brits-Indische legerofficier van meer dan tweehonderd jaar oud en zijn bataljon zombies. Terwijl de Indiase agenten probeert het leger van de zombies in bedwang te houden, komen de bewoners van het dorp klem te zitten in het verschrikkelijke conflict.

1. The Tunnel
  2. The Barracks
  3. The Battle
  4. The Colonel
Ben benieuwd eens kijken of het wat is !!

Net begonnen maar stoor me nu al aan de slecht ingesproken stemmen... Hopelijk ga ik het vol houden want het lijkt me wel een spannende serie.

ELCapone schreef:
Dat kan je aanpassen hoor, hoef je geen 0.5 ster voor te geven.

606 schreef:
Dat kan je aanpassen hoor, hoef je geen 0.5 ster voor te geven.
Helaas gaat dat voor mij niet werken. Een film kijken met een Hindi taal gaat hem ook niet worden. Voor mij gewoon niet de serie en ben na aflevering 2 gestopt.

ELCapone schreef:
Waarom kijk je het dan? als je de taal al niet tof vind en ingesproken andere taal ook niet ? Sorry dat snap ik dus echt niet

avatar van 606
Sorry negatievelingen, maar ik vind deze erg vermakelijk. En seizoen 2 mag best komen met ook 4 afleveringen.

avatar van UmbraVitae
Wat ellende weer sech, slecht acteerwerk, film druipt over vh amateurisme en saaiheid. Had nergens het gevoel van nr een horror serie aan het kijken te zijn. Enige voordeel, maar 4 episodes