Mijn Series +

Trailer Park Boys: The Animated Series - Seizoen 2 (2020)

Canada
Animatie / Komedie

ontwikkeld door Norm Hiscock en Gary Howsam
met de stemmen van John Paul Tremblay, Robb Wells en Mike Smith

Nova Scotia’s lievelingsonverlaten waren al getekend voor het leven en zijn na de laatste aflevering van seizoen 12 zelfs geheel in een tekenfilm veranderd. Doldwaze situaties schieten in een rap tempo voorbij. Hou je eigen vast en zet je schrap. Want dit zal nodig zijn.

1. Duber
  7. Bubbles for Mayor
  8. The Bagshank Redemption
  9. The F**ket List
  10. Well Boys, I Guess I Gotta Get Dead

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.