Mijn Series +

I'll Be Gone in the Dark (2020)

Documentaire / Misdaad
Miniserie, 360 minuten

ontwikkeld door Patton Oswalt
met Michelle McNamara

Journalist McNamara was vastbesloten om de gewelddadige dader te vinden, die ze 'The Golden State Killer' noemde, die Californië eind jaren zeventig en begin jaren tachtig terroriseerde. De dader wordt verdacht van 50 inbraken met seksueel geweld en tien moorden. I'll Be Gone in the Dark is een uitgebreide verkenning van de zaak van een ongrijpbaar, gewelddadig roofdier, en bevat tevens persoonlijke memoires en zelfonderzoek van McNamara's obsessieve zoektocht naar gerechtigheid namens de slachtoffers en overlevenden van de misdaden.

1. Murder Habit
  2. Reign of Terror