Mijn Series +

Trial by Media - Seizoen 1 (2020)

Documentaire / Misdaad

ontwikkeld door Steven Brill, David Gelb, Grant Heslov, Brian McGinn, Jason Sterman en Jeffrey Toobin

Trial by Media verkent de vele manieren waarop de pers heeft bijgedragen aan het hervormen van de publieke perceptie over schuld of onschuld voor, tijdens of na een rechtszaak. De serie bevat zaken die zich uitstrekken over verschillende rechtsgebieden, waaronder de moordzaken tegen Jenny Jones, het verhaal over de politieke val van Rod Blagojevich en de zaak over Amadou Diallo, een ongewapende Afrikaanse immigrant die 41 keer is geraakt door politiekogels in New York City.

1. Talk Show Murder
  2. Subway Vigilante
  3. 41 Shots
  4. King Richard
  5. Big Dan's
  6. Blago!

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.