Mijn Series +

Into the Night - Seizoen 1 (2020)

Belgiƫ
Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door Jason George
met Pauline Etienne, Laurent Capelluto en Stefano Cassetti

De zon doodt op onverklaarbare wijze alles wat op zijn pad komt. Een nachtvlucht vanuit Brussel zet koers naar het westen, de donkere nacht in, om zo aan de dodelijke zon te ontsnappen. Aan boord: een stel ‘gelukkige’ passagiers en hun bemanning, van diverse nationaliteiten, rijk en arm, jong en oud, civiel en militair. Eén ding hebben ze met elkaar gemeen: de wil om de zon - en elkaar - te overleven. Op eender welke manier.

1. Sylvie
  2. Jakub
  3. Mathieu
  4. Ayaz
  5. Rik
  6. Terenzio
avatar van The Oceanic Six
Dit kán heel spannend en tof worden. Creatief concept. Al kan het ook een gimmick snel die snel gaat vervelen. Ben benieuwd.

avatar van joy4ever
Trailer is best tof. Gaat op het lijstje zeggen we dan.

Per vandaag op Netflix.

Ga hier zeker dit weekend naar kijken. Heel erg benieuwd.

avatar van The Oceanic Six
Tegenvallend. Een geweldig concept waar je heel spannende afleveringen mee zou kunnen krijgen, maar dat zit er hier nauwelijks in. Het zal ongetwijfeld een low budget serie zijn, maar je ziet het ook terug. Een klein groepje cast (geen hele beste overigens) dat bijna 6 afleveringen in een vliegtuig zit. Dat zal niet al te veel hebben gekost. Na een spannend begin van aflevering 1 wen je aan de personages en blijken ze niet al te boeiend te zijn. Het concept van de zon die de mensheid uitroeit wordt steeds meer bijzaak, je ziet vooral hoe mensen omgaan met anarchie. En dat hebben tig series en films al beter uitgewerkt. Met 6 afleveringen van een ruim half uur ben je er wel weer vlot doorheen en dus blijft het best vermakelijk. Maar meer ook niet.

Ik heb het nog niet eens 1 aflevering volgehouden.
Slecht script en acteer prestaties.

The Oceanic Six schreef:

Mee eens

avatar van JorisTVmeter
Ik sluit me aan bij The Oceanic Six.
Wat een gemiste kans is dit? Het idee en het concept is veelbelovend, maar de uitwerking is er niet. Het is wat beschamend dat dit de eerste officiële Belgische Netflix Original is. Dat het wat Low-budget is en de acteerprestaties wat minder zijn, dat kan ik nog aanvaarden. Maar waar is het concept van het plot? Ik heb me vaak afgevraagd naar wat ik eigenlijk aan het kijken ben? Een vliegtuig met wat ruziemakende individuen waarbij het alleen maar om gaat om macht en een vliegtuig vol defecten, maar van het einde van de wereld heb ik niets gezien? Integendeel zelfs, het is blijkbaar eenvoudiger om te tanken met een vliegtuig tijdens 'the end of days' dan een kapper te vinden in Coronatijden. En dan heb ik het nog niet over het einde... Is dit een cliffhanger voor een tweede seizoen? Wat gaat dat worden, nog meer van het zelfde maar dan in bunker? Nee dank u. Afvoeren Netflex (ook al is Belgisch), steek jullie geld liever in een derde seizoen van The OA of dergelijks.

avatar van hoffhaan
Komt traag op gang, maar naar het einde werd het steeds beter. Korte afleveringen, ben benieuwd naar het tweede seizoen. 3.0