• 8.254.707 stemmen

Into the Night - Seizoen 2 (2021)

Show titel: Into the Night

Afleveringen: 6

Speelduur: 3 uur en 25 minuten

Ontwikkeld door: Jason George

Met: Nabil Mallat en Pauline Étienne

Oorsprong: België

Datum van release: woensdag 8 september 2021

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Into the Night Seizoen 2 (2021)

De voedselvoorraad in de bunker van de overlevenden wordt opgeblazen. Om te zorgen dat ze niet verhongeren, splitst een groep zich af om bij de Global Seed Vault in Noorwegen voedsel zeker te stellen. Daar aangekomen lijkt er iets niet te kloppen. Ondertussen krijgt de rest van de groep, die is achtergebleven, onderling ruzie.

Afleveringen Seizoen 2 (2021)

1. 1. Zara

8 september 2021 (35 minuten)

Net als de passagiers aan het levensritme in de bunker beginnen te wennen, moeten ze door een onverwacht voedseltekort nog een riskante reis maken.

2. 2. Laura

8 september 2021 (37 minuten)

Nu de generator niet meer werkt, lopen de temperaturen en ergernissen hoog op, waardoor een gespannen patstelling ontstaat. De kolonel vindt bewijs in de basis.

3. 3. Ines

8 september 2021 (33 minuten)

Na een verontrustende aaneenschakeling van gebeurtenissen leiden Thea en Mathieu een zoekactie voor een nieuw vliegtuig. De officieren willen wraak nemen op Sylvie.

4. 4. Gia

8 september 2021 (32 minuten)

Bij de bunker leidt het proces tot nog meer ziekelijke plannen. De groep die naar zaden zoekt, komt een gedesoriënteerde onbekende tegen.

5. 5. Théa

8 september 2021 (33 minuten)

Terwijl Thea en het team proberen om Gia uit de opslag te lokken, zoekt Ines een weg terug naar de bunker. Rik neemt de ambassadeur in vertrouwen.

6. 6. Asil

8 september 2021 (35 minuten)

Door de crisis in het vliegtuig komen de reizigers misschien vast te zitten. Uit angst voor hun leven bedenken Sylvie en de anderen een plan om de bunker te ontvluchten.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Ik vind er weinig meer aan. Het eerste seizoen mocht dan wel een rommelig script hebben en het acteerwerk liet veel te wensen over, maar het centrale uitgangspunt (wegvliegen voor zonsopkomst) was in elk geval solide. Nu gedoe rond een bunker en een blik aan oninteressante bijrollen.

avatar van horizons

horizons

• 2023 stemmen

Donkerwoud schreef:

Helemaal eens. In tweede aflevering gaan skippen naar aflevering drie en vier of er nog iets te beleven viel.