Mijn Series +

Blindspot - Seizoen 5 (2020)

1 stem

Drama / Mystery

ontwikkeld door Martin Gero
met Sullivan Stapleton, Jaimie Alexander en Rob Brown

Een internationale samenzwering explodeert wanneer een beeldschone onbekende vrouw naakt wordt ontdekt op Times Square in New York. Haar lichaam is bedekt met mysterieuze gedetailleerde tatoeages, maar zij weet niet wie zij is en hoe ze daar terecht is gekomen. Er is echter een tatoeage die niks te wensen over laat: de naam van FBI-agent Kurt Weller staat geschreven op haar rug. De onbekende vrouw, agent Weller en de FBI ontdekken al snel dat elke tatoeage op haar lichaam de sleutel is tot het oplossen van een misdrijf. Deze misdrijven brengen hen steeds dichterbij haar ware identiteit en het mysterie waarin zij gehuld is.

1. I Came to Sleigh
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
  • volgende aflevering: donderdag 28 mei (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.