Mijn Series +

Blindspot - Seizoen 1 (2015-2016)

Drama / Mystery

ontwikkeld door Martin Gero
met Sullivan Stapleton, Jaimie Alexander en Rob Brown

Een internationale samenzwering explodeert wanneer een beeldschone onbekende vrouw naakt wordt ontdekt op Times Square in New York. Haar lichaam is bedekt met mysterieuze gedetailleerde tatoeages, maar zij weet niet wie zij is en hoe ze daar terecht is gekomen. Er is echter een tatoeage die niks te wensen over laat: de naam van FBI-agent Kurt Weller staat geschreven op haar rug. De onbekende vrouw, agent Weller en de FBI ontdekken al snel dat elke tatoeage op haar lichaam de sleutel is tot het oplossen van een misdrijf. Deze misdrijven brengen hen steeds dichterbij haar ware identiteit en het mysterie waarin zij gehuld is.

1. Pilot
  20. Swift Hardhearted Stone
  21. Of Whose Uneasy Route
  22. If Love a Rebel, Death Will Render
  23. Why Await Life's End
Ik moet nog aan deze serie beginnen, maar de formule met die tatoeages op het lichaam volgens mij afkomstig van de film The Illustrated Man (1969) met Rod Steiger in de hoofdrol.